Home Hint-uri 10 Instrumente de marketing pentru a vă ajuta să vă dezvoltați brandul pe Instagram în 2019

10 Instrumente de marketing pentru a vă ajuta să vă dezvoltați brandul pe Instagram în 2019

by admin
Lectură de: 6 minute

Marketingul pe Instagram vă poate ajuta să vă scalați rapid marca, iar aceste instrumente vă pot ajuta să faceți acest lucru.

Un lucru care a rămas consistent în ultimii ani este potențialul Instagram de a vă pune marca – atât personală, cât și de companie – direct în fața pieței țintă specifice. Este platforma social media care se confruntă cu cea mai rapidă creștere în demografia Mileniului, iar utilizatorii lunari activi se estimează că vor depăși 111 milioane în acest an.

Cum sa folosesti instagram pe pc.

Compania mea dezvoltă și aduce mărci de comerț electronic pe piață și una dintre primele întrebări adresate în timpul fazei de cercetare și dezvoltare este dacă produsul poate fi ușor comercializat pe Instagram. Dacă nu, ideea este anulată.

Marketingul Instagram vă poate ajuta să vă scalați rapid marca și există mai multe instrumente disponibile pentru a vă ajuta pe parcurs, fiecare cu propriile puncte forte, în funcție de nevoile și strategia dvs. specifice de la Instagram. Iată zece instrumente Instagram pentru a arunca o privire la – și unitatea de testare – pentru a vă ajuta să folosiți pe deplin rețeaua social media care este în prezent acasă la cea mai mare atenție a consumatorilor.

1. SocialCaptain

Pentru a atrage urmaritorii pe Instagram, trebuie adesea să dați înainte să primiți. Cu toate acestea, plăcerea manuală și comentarea conținutului pot fi extrem de consumatoare de timp.

Aici intră un instrument de automatizare precum SocialCaptain. Interacționează cu alte profile Instagram, astfel încât să nu trebuie să faceți totul manual. Prin utilizarea inteligenței artificiale, SocialCaptain este capabil să găsească și să vizeze utilizatorii reali care se potrivesc cu publicul țintă.

Îl puteți configura astfel încât să îi placă conținutul, să urmeze utilizatorii și să comenteze conținut similar. Vă recomand să folosiți ceva de genul asta, pe lângă interacțiunea manuală. Dacă vă bazați pe 100 la sută pentru automatizare, abordarea dvs. poate fi privită ca spam și nu autentică. Levierul de automatizare, dar nu se bazează pe el 100 la sută.

2. Hootsuite

Hootsuite este instrumentul de planificare pentru multe persoane – este unul dintre instrumentele inițiale de planificare și gestionare a conținutului social și este compatibil cu majoritatea rețelelor sociale.

Puteți gestiona conturile dvs. Instagram, Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter și Pinterest printr-un singur tablou de bord. Hootsuite vă permite acum să publicați conținut direct la Instagram, ceea ce este ceva care lipsea în trecut. În timp ce Instagram oferă o oportunitate imensă, de asemenea, nu puteți pune toate ouăle într-un singur coș.

Acest instrument vă permite să programați în avans conținutul pe toate canalele de social media, asigurându-vă că conținutul este setat să curgă în fiecare rețea în care se află publicul dvs.

3. Grum

Grum este un instrument de planificare, de asemenea, similar cu Hootsuite. Cu toate acestea, este special orientat spre Instagram. Dacă majoritatea marketingului dvs. se află pe Instagram, unele dintre caracteristicile sale mici fac ca acest lucru să merite să fie verificat.

De exemplu, poate fi setat să posteze conținut la o dată ulterioară, fără a fi necesar să îl confirmați mai târziu – ceea ce este necesar pentru Hootsuite. O altă caracteristică utilă este capacitatea de a adăuga automat primul comentariu la oricare dintre postările dvs. Dacă utilizați hashtag-uri, inclusiv acestea în caption poate uneori dilua mesajul. Adăugarea lor ca primul comentariu poate face ca conținutul dvs. să pară puțin mai curat.

4. Tailwind

Tailwind este un instrument multifuncțional pentru Instagram, precum și pentru Pinterest. Acesta este un programator, un instrument de analiză, un manager de conținut generat de utilizatori, un instrument de ascultare socială, un monitor hashtag și un manager de public.

În plus, este construit pentru colaborare în echipă și are capacitatea de a gestiona simultan mai multe conturi Instagram. Tailwind este utilizat de branduri importante precum eBay, Walmart, General Mills și Viacom. Este, de asemenea, un partener oficial Instagram, fără nici o îndoială dacă este sau nu sigur de utilizat.

5. Hashtracking

Pentru a reuși cu Instagram, trebuie să acordați o atenție deosebită datelor analitice, iar Hashtracking este un instrument ușor de utilizat, care vă ajută să urmăriți progresul, să vă analizați performanța, să vă perfecționați conținutul, să vă extindeți și să dezvoltați campanii mai eficiente.

Ați observat vreodată că unele dintre cele mai de succes branduri de pe Instagram sunt lipsite de o schemă de culoare foarte limitată? Este o tendință care devine din ce în ce mai eficientă, deoarece funcționează.

Hashtracking are o funcție încorporată, numită ColorTracking. Acesta vă permite să organizați rezultatele bazate pe culorile găsite în conținutul dvs. și să descoperiți schemele de culori responsabile de cea mai mare implicare.

6. Minter

Minter este un alt instrument de analiză Instagram, dar în plus față de primirea de informații detaliate despre contul dvs. propriu, vă puteți păstra, de asemenea, file pe concurenți în nișă, care este principalul motiv pentru care mi se pare util acest instrument.

Monitorizând unele dintre conturile mai populare din cadrul dvs. de nișă, vă permite să rămâneți la curent cu ceea ce este popular și trending, permițându-vă să definiți o strategie de conținut care este mai probabil să atragă și să vă angajeze publicul țintă. Pentru agențiile care citesc acest instrument pentru a ajuta la rularea campaniilor client, Minter vă permite să exportați datele dvs. ca PDF, CSV, un fișier Excel sau o prezentare PowerPoint. De asemenea, puteți include logo-ul dvs. pentru a crea rapoarte de marcă, care pot fi programate să fie trimise clienților în fiecare zi, săptămânal sau lunar.

7. Boost

În timp ce Instagram este o rețea socială uimitoare în ceea ce privește expunerea mărcii, aceasta nu oferă o piață deosebit de bună. De ce? Ei bine, Instagram nu permite legături în subtitrări – singurul loc în care puteți include o adresă URL este în bio. Acest lucru poate face ca utilizatorii de conducere pe site-ul dvs. să transforme o luptă. Boost este un instrument care modifică modul în care achizițiile sunt inițiate pe Instagram.

Odată ce ați creat Boost, toți clienții dvs. trebuie să utilizeze eticheta personalizată hashtag – ei pot să comenteze sau să scrie textul #hashtags pentru a efectua o achiziție. Acestea sunt solicitate prin SMS pentru a aproba și finaliza achiziția. Este simplu, rapid și nu necesită descărcări. Este o opțiune excelentă pentru brandurile care doresc să scape de apelul la acțiune “Link in bio” epuizat.

8. Crowdfire

Crowdfire este o aplicație de gestionare a conținutului social care conține mai multe instrumente diferite într-o singură aplicație. Este un programator de posturi, un curator de conținut, un manager de urmărire, o analiză analitică și o mențiune despre tracker.

În timp ce este un plus extraordinar pentru orice efort de marketing al Instagram, este vorba de alte câteva caracteristici care fac ceva recomandat de multe ori. În primul rând, funcționează cu o mulțime de platforme care nu dispun de multe opțiuni, în ceea ce privește instrumentele disponibile.

Crowdfire funcționează cu Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Pinterest, LinkedIn, WordPress, Etsy, Shopify, Mediu, 500px, Vimeo și multe altele. În al doilea rând, are o extensie Chrome care vă permite să distribuiți orice pagină pe internet tuturor conturilor dvs. de social media cu două clicuri.

9. Repost

Repostarea conținutului este o activitate comună pe Instagram. Multe mărci repost pentru a împărtăși conținut generat de utilizatori de către clienți, fani și adepți. Cu toate acestea, poate fi un inconvenient major, deoarece Instagram nu a introdus încă caracteristici care să o facă imediat. Încă mai trebuie să descărcați imaginea și apoi să o reîncărcați.

Repost este o aplicație care simplifică acest proces, permițându-vă să repostați orice fotografie sau video, acordând credit și posterului original, ceea ce este întotdeauna sugerat atunci când partajați conținutul altor persoane.

Reproducerea conținutului generat de utilizatori cu produsele dvs. este o modalitate de a vă atrage cu adevărat entuziasmații pe clienți în ceea ce privește distribuirea pe rețelele sociale. Ceva la fel de simplu ca reposting conținutul lor cu marca dvs. este la fel de ușor de a construi relații pe termen lung.

10. Over

Over vă oferă acces la o suită completă de creație în palmă. Puteți să-l utilizați pentru a edita imagini, a adăuga text și pentru a îmbunătăți conținutul dvs. cu o varietate de filtre. Over are o bibliotecă vastă de imagini stoc și șabloane vizuale proiectate profesional, din care puteți alege.

Over a fost dezvoltat cu Instagram Stories în minte. Povestirile vă permit să comandați într-adevăr atenția spectatorului și, dacă aveți acces la funcția “glisați în sus”, este o modalitate excelentă de a conduce vânzări utilizând conținut creativ. Dacă aveți o experiență limitată de editare a imaginilor și a videoclipurilor, o aplicație ca aceasta ușurează crearea de conținut convingător pentru oricine.

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: