Home Hint-uri 3 elemente necesare ca să deveniți un antreprenor de succes pe piața germană

3 elemente necesare ca să deveniți un antreprenor de succes pe piața germană

by admin
Lectură de: 4 minute

Cu o valoare globală estimată la nord de 200 de miliarde de dolari, sectorul imobiliar este, fără îndoială, unul dintre pilonii majorității economiei actuale. În special în Germania, investitorii imobiliari par să se afle într-o incredibilă frenezie la cumpărături.

Potrivit consultanței imobiliare Knight Frank, prețurile pentru apartamente, case și birouri din Berlin au sărit cu 20% în 2017. După cum rezumă “Tendințele emergente ale Europei în domeniul imobiliar 2019” al PwC, imobilul rămâne în general lichid și german orașele, încă o dată, domină primele 10 ponturi pentru anul 2019, în pofida unor valori ridicate.

În timp ce investițiile în domeniul imobiliar devin din ce în ce mai populare în multe societăți occidentale, importanța depășirii concurenței se desfășoară ca o sarcină dificilă. În ultimii 17 ani, am cumpărat, am îmbunătățit și am vândut case în valoare de miliarde de euro chiar în inima Germaniei. Iată cum puteți să faceți acest lucru.

1. Nu așteptați condiții optime.

Acest lucru poate suna ca un joc tactic clasic pe care fiecare guru de afaceri îl propovăduiește zi în zi. Cu toate acestea, și mai ales în domeniul imobiliar, este atât de fundamental important. Sincer, a spus că, când am început inițial în industrie, mi sa părut că nu există condiții perfecte.

La începutul anilor 2000, de exemplu, piața imobiliară din Germania a fost aproape moartă, iar rata de neocupare relativ ridicată. Cu toate acestea, după ce a obținut o imagine de ansamblu decentă a pieței actuale, nu a fost greu să elimini câteva oportunități destul de promițătoare.

Mai mult, cred cu adevărat că trăirea și lucrul prin codul “învățarea prin practică” mi-a sporit considerabil șansele de a avea succes.

Studierea situațiilor teoretice prin participarea la universități sau citirea a zeci de cărți poate contribui, cu siguranță, la dobândirea unor cunoștințe utile, însă, în cele din urmă, partea practică consolidează în mod constant un domeniu fructuos pentru majoritatea întreprinzătorilor. Începând de la început, aproape întotdeauna vă va oferi o margine semnificativă față de concurenții dvs.

Bineînțeles, obținerea mingii implică dorința de a-și asuma riscuri și de a se concentra foarte mult. Cu toate acestea, prin simpla lansare a călătoriei imobiliare, veți obține în mod inevitabil toate competențele prețioase necesare unei afaceri de succes pe piața terenurilor și clădirilor.

2. Construirea și menținerea dreptului

De îndată ce începeți propria dvs. aventură imobiliară, trebuie să țineți cont imediat de instrumentele dvs. de comunicare. Mai ales în Germania și în această industrie specifică, menținerea unei bune reputații este deosebit de importantă.

Ați cumpăra sau vindeți o proprietate unei persoane care pare nebuloasă sau care este expusă unor tone de comentarii negative pe internet? Probabil ca nu. Pentru a preveni acest scenariu, directorii executivi și fondatorii ar trebui să analizeze în principal construirea unui brand personal.

Prin devenirea unei autorități în nișă sau regiune, antreprenorii pot fi răsplătiți cu o încredere sporită și, de asemenea, publicitate. Pentru a crea un brand personal, o parte decentă a atenției ar trebui să se concentreze cu siguranță asupra relațiilor publice tradiționale.

Poate doriți să începeți cu asigurarea aparițiilor în ziarele locale și apoi să continuați cu publicații mai mari, naționale și internaționale. Folosind faptele și cifrele afacerii dvs., această publicitate poate fi utilizată și pentru a crește valoarea de brand a companiei dvs.

Pe lângă acoperirea mediatică, există și alte canale de comunicare care pot contribui la obținerea unei reputații și a unei conștiințe generale. De exemplu, am ajuns cu succes la aproape 100.000 de persoane prin menținerea unui cont personal Instagram.

Cei care dispun de mai multe resurse ar putea să se gândească și la deschiderea unui canal YouTube, unde prezentările video de înaltă calitate pot fi afișate clienților potențiali și partenerilor. O tendință tânără poate fi găsită în mașinile dotate cu aparate foto, care pot produce videoclipuri video excepționale ale proprietății dvs. la un preț foarte rezonabil.

3. Încercați gândirea laterală.

Deși ar putea să nu pară la început, sectorul imobiliar se află într-o schimbare constantă. Regiuni care au fost o locație excelentă pentru achiziționarea de terenuri cu câteva luni în urmă ar putea fi un loc destul de prost pentru a investi astăzi și viceversa.

Gândirea la evenimentele și tendințele viitoare sa dovedit a fi o mentalitate care schimbă jocul și care sortează grâul din pleavă. Personal, sunt un avocat mare în a desena analogii cu alte industrii. Industria de automobile și de mobilitate sunt câteva dintre sectoarele la care mă uit în prezent.

După cum sugerează rapoartele recente, industria germană a automobilelor se confruntă în prezent cu o investiție masivă în autoturisme. Cu condusul autonom și hiperloopul fiind la marginea provocării unei revoluții de transport, s-ar putea ghici că vom vedea și o schimbare în domeniul imobiliar.

Mai puține vehicule care umple spațiul extrem de redus în orașele moderne ar putea crea noi oportunități pentru construcție. Trecutul a arătat că ar putea apărea o reacție la intrarea pe teren a altor zone de afaceri. Oricare ar fi reacțiile, nu lăsați-i pe unii specialiști să vă spună că nu ar trebui să intervină în alte industrii. În cele din urmă, gândirea spre viitor vă pune în evidență și vă asigură locul pe piața imobiliară germană.

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: