Home Uncategorized 3 lecții de la antreprenorii europeni care au reușit în S.U.A.

3 lecții de la antreprenorii europeni care au reușit în S.U.A.

by Andreiași Marian
Lectură de: 3 minute

Un pământ de oportunități, Statele Unite au fost întotdeauna un magnet pentru întreprinzători. Pentru a face un pas mai aproape de visul lor, fondatorii ambițioși de pornire din întreaga lume plătesc prețul ridicat al nopților nedormite și orelor nelimitate de lucru. Ce este necesar ca un străin să aibă succes în S.U.A.?

Sergey Brin de la Google și Elon Musk de la Tesla sunt adesea citați ca exemple ale “visului american”, devenind o realitate pentru imigranți. Milioane de investiții și fotografii ale unor partide legendare din Silicon Valley stimulează fluxul uman al fondatorilor de start în SUA Mai mult de 40% din companiile Fortune 500 au fost înființate de imigranți sau de copii ai imigranților. În New York, proporția este chiar mai mare la aproximativ 59%. Cum o fac, în ciuda obstacolelor legilor stricte de imigrare, a barierei lingvistice și a altor provocări?

Idei de afaceri 2019

1. Construirea unei noi rețele

Adevărul este că o mulțime de startups străine eșuează de cealaltă parte a Atlanticului. Unul dintre motivele principale pentru aceasta este faptul că fondatorii care se mută doar în S.U.A. Rareori au o rețea profesională puternică.

Atât strângerea de fonduri, cât și găsirea primilor clienți se bazează foarte mult pe cine știi, a spus Kaspar Tiri din Estonia. Co-fondatorul firmei Wolf3D, o companie care creează avatare personale pentru lumea virtuală, a apărut pe clasamentul Forbes 30 Under 30 Technology 2019.

“Fiind complet nou în țară, rețeaua dvs. este foarte limitată și face mult mai dificil să începeți”, a spus Kaspar.

Poate că acesta este motivul pentru care un accelerator sau o școală absolventă devine adesea punctul de plecare pentru mulți întreprinzători străini din S.U.A.

Carlos Reines, co-fondator al RubiconMD, o companie de telehealth din New York care a ridicat aproape 20 de milioane de dolari, a declarat că a reușit să construiască conexiuni grație studiilor sale de la Universitatea Harvard. A fost acolo unde Reines, inițial din Spania, sa familiarizat cu practicile comerciale din S.U.A. și sa întâlnit cu Gil Addo, cu care și-a fondat compania.

2. Fiecare afacere este o afacere de oameni

Potrivit lui Stas Tushinskiy, fondatorul companiei de tehnologie Instreamatic.AI din San Francisco, pentru a obține tracțiune sau a strânge capital în străinătate, trebuie să intuiți cum gândesc oamenii din alte culturi. Începutul său a semnat recent un acord cu Pandora pentru a testa anunțurile interactive vocale.

“Trebuie să înveți mai întâi codul cultural și ar putea fi diferit în funcție de locul în care te afli”, a spus Tushinsky. “De exemplu, în New York există mai mult accent pe statut și pe putere decât în ​​Silicon Valley”.

În plus, întreprinzătorii străini se luptă deseori cu nuanțele de limbă. “Pentru a închide o rundă de succes necesită o abilitate de a transmite o viziune atrăgătoare”, a spus Reines.

Mulți profesioniști care au crescut în alte țări pur și simplu nu au competențele de povestire pentru a capta atenția investitorilor la fel de eficient ca și omologii lor americani. Și adesea sunt prea modeste pentru a “spune povestea”: preferă să pună o viziune realistă și fundamentată pentru afacerea lor. Cu toate acestea, investitorii din S.U.A. sunt bombardați în mod obișnuit cu terenuri perfect amenajate și reduc optimismul excesiv al propunerilor de pornire.

3. Îmbrățișarea provocării cu pozitivitate

În timp ce întreprinzătorii născuți în străinătate nu dispun adesea de abilități de povestire și de o rețea de înaltă calitate, ceea ce au în comun un fondator de succes, este o atitudine pozitivă.

“Aveți nevoie de o doză suplimentară de flexibilitate și dorință de a învăța și de a vă adapta la o nouă cultură și la o modalitate de a face lucruri”, a spus Reines. “Și – foarte important – să nu se mai întoarcă niciodată pe scuză de a fi străin pentru a justifica de ce ceva nu poate fi îndeplinit”.

 

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: