3 STRATEGII pentru cresterea rapida a afacerii online

Lectură de: 3 minute

Răspunsul la creșterea economică nu este doar o reducere a cheltuielilor dumneavoastra. Nu echivalează cu mai mulți angajați sau cu un birou mai mare sau cu oricare dintre aceste lucruri pentru asta. Cel mai bun mod de a face acest lucru este organic prin bootstrapping. Dacă sunteți un solopreneur sau o afacere mică, atunci această informație este utilă pentru creșterea proprie.

În loc să încercați să cheltuiți mai mult, trebuie să vă concentrați asupra conversiilor. Conversiile sunt în centrul oricărei afaceri. Dacă nu aveți o ofertă care convertește sau posibilitatea de a urmări acele conversii, atunci vă pierdeți timpul. Nu puteți scala prin nici o măsură fără o ofertă de conversie adecvată în afacerea dumneavoastra.

Oricine are seriozitate în a face bani online înțelege că există provocări atunci când mergi de la o fază la alta. Poate fi frustrant, cel puțin. Și fără o pâlnie de vânzări adecvată, creșterea afacerii va fi dificilă. Aveți nevoie de sistemele potrivite pentru a valorifica procesul.

1. Achiziționarea

Prima strategie pentru creșterea afacerii online (sau offline) este prin achiziție. Cum puteți obține mai mulți clienți? De cele mai multe ori, pentru a face acest lucru, trebuie să configurați un canal de vanzari. Trebuie să aveți o ofertă care să aducă clientul în lumea voastră, indiferent de ce ar putea fi.

Există multe tactici diferite care funcționează. Webinarii sunt o strategie. Există, de asemenea, oferte gratuite de transport maritim, alte călătorii (care sunt oferte low-end oferite de biletul de avion de obicei de la 1 $ la 37 $).

Când vă așezați să vă gândiți cum puteți convinge clienții, trebuie să vă imaginați punctele lor de durere și cum puteți să adăugați o anumită valoare vieții lor. S-ar putea să pierdeti niște bani pe front. Dar, dacă aveti o pâlnie de vânzări adecvată, puteți maximiza valoarea medie cu ofertele de tip up-sell , care vor face ca anuntul dumneavoastra să fie profitabil.

2. Înălțarea

A doua modalitate prin care vă puteți dezvolta afacerea este prin ascensiune. Ce secvențe de e-mail vă puteți planifica, care vor mișca clientul până la progresul valorii în afacerea dumneavoastra.

Cu ajutorul canalului de vânzări adecvat și a secvențelor de e-mail în vigoare, puteți să luați un client de la biletul dumneavoastră low-end, oferindu-l la un preț avantajos prin scara dumneavoastra de valoare pentru o ofertă de bilete de înaltă calitate. 

Dacă nu adăugați valoare, atunci clientul nu va urca și nu vă va crește afacerea (rapidă sau lentă). Asta e ceea ce este nevoie. Asigurați-vă că adăugați o mulțime de valori în fiecare etapă a procesului dacă doriți ca clienții dumneavoastra să urce și sa ofere mai multi bani.

3. Frecvența

Cea de a treia modalitate de a vă dezvolta afacerea este prin frecvență. Cum puteți convinge clienții dumneavoastra să cumpere mai frecvent? Aceasta este marea întrebare. Puteți face acest lucru printr-un plan de continuitate sau prin oferte noi? Provocarea este să faceți acest lucru fără a vă îngrădi prea multe resurse.

Unii oameni se străduiesc să înțeleagă cum își pot dezvolta afacerea. Alții au dureri în creștere. Când cresc, trebuie să vă scrieti infrastructura. Aveți nevoie de mai mulți angajați și sisteme în loc.

Aruncați o privire la oferta de produse sau servicii și vă dați seama cum puteți convinge clienții să cheltuiască mai frecvent. Cum puteți monetiza clienții, adăugând totodată mai multă valoare în schimb. Nu căutați doar modalități de a extrage mai mulți bani de la clienții actuali.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.