5 Strategii de marketing pe care antreprenorii europeni ar trebuii să nu le mai folosească

Lectură de: 4 minute

Acestea sunt obiceiurile pe care proprietarii și comercianții europeni continuă să le alinieze.

Petrecem mult timp ajutând întreprinderile europene să își îmbunătățească prezența online. Pe parcurs, am văzut că există mai multe “obiceiuri” pe care proprietarii de afaceri și comercianții continuă să le alunece.

Iată cinci, pe care le văd foarte des.

1. Mergeți cu ceea ce este în apropiere, dar nu cel mai bun.

Există o tendință ca proprietarii de afaceri din Germania, Franța și Olanda să o joace în siguranță cu furnizorii locali de tehnologie, ignorând sofisticarea și ușurința utilizării platformelor bazate pe S.U.A.

Bazându-se în Regatul Unit, vom vedea anumite instrumente ca fiind “standard” și extrem de ușor de utilizat – acestea sunt făcute de companii din S.U.A., care le-au dezvoltat cu ușurință de utilizare ca o prioritate. În întreaga Europă, multe întreprinderi nu integrează sau nu folosesc aceste instrumente și folosesc în schimb versiuni de software nesolicitate, învechite, prezentate în limba lor locală. Merită să examinăm anumite tehnologii care s-au desfășurat la nivel global:

WordPress (cel mai utilizat CMS integrat pentru site-uri web)
Buffer și Hootsuite (programarea și gestionarea socială a mass-media)
Eventbrite (evenimente)
Salesforce și Pipedrive (vânzări)
MixPanel (analiză utilizator)
Shopify (e-commerce)

2. Nu faci nimic cu site-ul tău – de ani de zile.

Ați putea numi acest “obicei”? Un obicei de neglijență! Navigatoarele web se schimbă tot timpul. Rețelele sociale evoluează și își schimbă interfețele. Și să nu uităm celălalt factor mereu în schimbare – așteptările, obiceiurile de navigare și sofisticarea utilizatorilor.

Din ce în ce mai mulți oameni așteaptă interfețe moderne și accesează informații într-un singur clic în timp ce se deplasează prin dispozitive mobile. Cele mai frecvente exemple ale acestei neglijențe mă văd încă din când în când:

Site-uri web care nu sunt receptive (adică nu sunt prietenoase cu dispozitivele mobile).
Bloguri care nu au fost actualizate în luni sau ani.
API-urile care sunt învechite, cum ar fi filmele Flash încorporate – utilizarea Flash a scăzut semnificativ. De asemenea, Hărți Google au modificat recent modul în care hărțile sunt alimentate în site-uri web, iar cei care nu au observat acest lucru vor avea o eroare pe harta paginii lor de contact.
Pictogramele de social media afișate pe site, dar care duc la profiluri sociale care nu au fost atinse de vârste.
Design învechit și vechi.
Nu există certificate SSL – acest lucru este evident în browserul Google Chrome cu mesajul “nu este sigur” afișat.
Tipografie confuză: spațierea prea departe / prea aproape, prea multe fonturi, lucruri care nu sunt aliniate.

3. Prea mic aici, prea mare acolo.

Un alt “obicei” este atunci când proprietarii de afaceri se ocupă de site-urile lor cu informații, limbaj complicat și jargon din industrie. Când vine vorba de comunicarea online, este mai bine să mergi pentru o abordare “mai puțin este mai mult” și o “mică și adesea” abordare.

Mai puțin este mai mult: pe site-ul dvs. web, păstrați cantitatea de text pe majoritatea paginilor de informații de mai jos două paragrafe și utilizați imagini, casete, titluri, legende și puncte. Folosiți-vă blogul pentru conținut scris în formă lungă, cu titluri care sunt concepute pentru a atrage atenția utilizatorilor dvs.

Micul și adesea: Creați conținut bine conceput și concis sub formă de imagini de marcă, articole de oaspeți, videoclipuri, fotografii, infographics și cărți electronice și împărtășiți-le în mod consecvent (cu varietate, astfel încât să nu vă deranjează publicul) (Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter).

4. Nu este același peste tot.

În diferite țări din Europa și la nivel global există diferențe și nuanțe în comunicații. Dacă vă gândiți să vă extindeți la nivel internațional, studiați diferențele culturale – va trebui să obțineți ajutorul unui traducător profesionist mai degrabă decât să vă bazați pe instrumentele de traducere online și, uneori, va trebui să creați un site web și platforme sociale localizate.

De exemplu, există variații de stil în limba germană în sine – în unele cazuri, folosind mai multe cuvinte anglicate pot părea mai inovatoare. Indiferent de stilul pe care îl folosiți trebuie să se potrivească cu cine sunteți ca o afacere.

5. Nu poți fi prea timid în afaceri.

Există o așteptare sau înțelegere că în S.U.A., succesele ar trebui să fie strigate despre online, iar oamenii sunt foarte “acolo”, în auto-lauda lor. Europenii consideră adesea acest lucru ca fiind deasupra și împovărați, chiar spunând lucruri precum: “Oh, asta e prea american pentru mine”.

Cu toate acestea, există modalități sofisticate și eficiente în care puteți să vă arătați succesele și să vă promovați serviciile fără a fi oprite. O imagine profesionistă, măgulitoare; scrierea în prima persoană; videoclipuri în spatele scenei pe care le împărtășim în timp; și povestirile scrise despre proiectele clienților toate contribuie la a arăta succesul și personalitatea fără a fi vânzători sau curajoși.

1 thought on “5 Strategii de marketing pe care antreprenorii europeni ar trebuii să nu le mai folosească

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.