Home Hint-uri 6 moduri de a identifica produse profitabile și a face bani cu Magazinul dvs. online

6 moduri de a identifica produse profitabile și a face bani cu Magazinul dvs. online

by Andreiași Marian
Lectură de: 5 minute

Deși funcționarea propriei afaceri de comerț electronic poate fi o aventură interesantă pentru întreprinzători, nu există nici o negare că multe magazine online nu reușesc să facă nici un fel de profit. După o perioadă scurtă de timp, ei sunt în afara afacerii, închise pentru totdeauna.

Deși există mulți factori care pot determina eșecul unui magazin de comerț electronic, una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă antreprenorii este incapacitatea de a recunoaște și de a folosi o nișă de produs profitabilă. Cu toate acestea, efectuând o analiză aprofundată a pieței actuale, puteți găsi o zonă în care puteți face o impresie de durată.

1. Rezolvați o problemă semnificativă.

Ca și în cazul oricărei alte idei de afaceri, un produs de comerț electronic de succes poate obține începuturile sale atunci când încercați să rezolvați o problemă reală și semnificativă. Puteți obține idei din propriile dvs. experiențe, de la a vorbi cu prietenii sau vecinii sau de a merge online pentru a vedea ce provocări întâmpină ceilalți.

Acesta este exact ceea ce a funcționat pentru marca de jucării câine Active Hound. După cum explică blogul Shopify, fondatorii mărcii au discutat cu proprietarii câinilor la un parc local și au aflat că “jucăriile de câine scumpe pe care le cumpărau nu aveau durabilitatea necesară pentru a rezista la uzura unui animal jucăuș. Audierea despre această frustrare ia inspirat să creeze o gamă de jucării de câini ultra-durabile “.

2. Găsiți un decalaj între potențialii concurenți la magazinul online.

Șansele sunt dacă o nișă de comerț electronic are potențial de marketing, există deja alte magazine care vând un produs similar. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că trebuie să abandonați în întregime această idee. Cercetați-vă concurenții, puteți găsi zone în care ofertele lor nu răspund destul de bine nevoilor clienților – și aici puteți intra și stabili propunerea dvs. de valoare unică.

Pentru a lua un expert, m-am îndreptat către Sultan AlBanyan, co-fondator al FLTR, deoarece compania lui servește drept exemplul perfect din viața reală a acestui lucru. FLTR este un startup de fabricație care produce măști de filtrare a feței. El a explicat: “Există o mare cerere pentru măști de filtrare eficiente, dar elegante în țara noastră de origine din Arabia Saudită. Dar aceste măști nu durează pentru totdeauna – trebuie înlocuite periodic. “

“În cercetarea noastră, unul dintre lucrurile pe care le-am găsit a fost că concurenții din nișa noastră nu au folosit un model direct de consumator, care a ridicat prețurile și a făcut dificil pentru unii să-și permită în mod constant să cumpere măștile de care aveau nevoie . Prin identificarea a ceea ce lipsea din ofertele lor, am putut să ne definim locul pe piață “.

3. Verificați ce este in trending.

Nu veți obține multă tracțiune dacă creați o copie exactă a unei idei preexistente. Dar, atunci când vă uitați la nișele de produse trending și explorați posibilitățile alternative în această categorie, puteți găsi unghiul unic necesar pentru lansarea unui magazin de comerț electronic de succes.

Vestea bună este că există o mulțime de resurse disponibile pentru a vă ajuta să obțineți o idee despre categoriile de trend în lumea comerțului electronic. Google Trends este un loc excelent pentru a evalua volumul de căutare pentru diferite cuvinte cheie. Multe platforme de comerț electronic, cum ar fi Oberlo, postulează și liste de produse trending actuale, care pot contribui la alimentarea ideilor pentru magazinul dvs.

4. Cunoașteți marjele.

Este un lucru de a vinde un produs online; este altceva să o vinzi cu un profit.

Cercetarea de către MarketingSherpa a constatat că magazinele de comerț electronic cu venituri anuale de sub 100.000 de dolari au o marjă brută medie de 30%. Magazinele de succes știu dacă pot concura în funcție de preț sau de valoare și să le folosească pentru a menține aceste tipuri de marje.

Atunci când evaluezi o nișă de produs, nu poți stabili doar un punct de preț arbitrar. Trebuie să cercetați ce publicul dvs. țintă este dispus să plătească pentru acel produs și apoi să țineți cont de cheltuielile de afaceri, cum ar fi producția, transportul și gazduirea web. Razboiul subtire al marjei de profit va face greu sa se adapteze sau sa se adapteze la schimbarile de piata.

5. Căutați vânzări recurente.

Cercetarea de la Harvard Business School a constatat că o creștere de cinci procente în reținerea clienților poate crește profitabilitatea cu 25-95%. Este deci logic ca cele mai profitabile nise de comerț electronic să se concentreze pe zone în care clienții sunt mai susceptibili să se întoarcă pentru o achiziție repetată.

Aceasta este o parte a motivului care stă la baza succesului cutiilor de abonament și a serviciilor de abonament în general. Fiecare client devine o sursă recurentă de venituri. Acest lucru face, de asemenea, ca alte elemente care trebuie înlocuite în mod regulat – cum ar fi planificatorii, materialele alimentare și DIY, pentru a numi câteva – o alegere bună. Furnizați o experiență de calitate prima dată și clienții vă vor reveni din când în când.

6. Cunoaște-ți interesele.

Un studiu al antreprenorilor de comerț electronic publicat în Huffington Post a constatat că 45% dintre antreprenori citează o dragoste pentru ceea ce fac ca fiind motivul principal pentru începerea magazinului lor – cu mult înainte de alte atribute asociate de obicei cu agitații laterale, cum ar fi libertatea de a lucra și când alegeți.

La sfârșitul zilei, nu contează cât de profitabil ar putea fi un produs potențial de comerț electronic. Dacă nu sunteți pasionat de idee, nu veți avea unitatea necesară pentru a lucra prin probleme neașteptate sau pentru a inova pentru a veni cu produse sau servicii mai bune. Găsiți ceva de care sunteți interesat de dvs. și veți fi mai bine pregătiți să rămâneți la magazinul dvs. pentru călătoria lungă.

Nișa de produs aleasă va defini în cele din urmă totul despre magazinul dvs. de comerț electronic, de la publicul țintă la modul în care comercializați marca. Făcând diligența necesară pentru a găsi o nișă care vă atrage atenția și care are un potențial real de piață, veți putea pune bazele unui magazin de comerț electronic de succes.

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: