7 moduri de a vă îmbunătăți viața în 7 zile

Lectură de: 7 minute

Un obicei constructiv plătește dividende pentru o viață.

Singura modalitate de a vă îmbunătăți viața este să faceți în mod constant alegeri care vă vor face viața mai bună. Este tentant să credeți că trebuie să faceți schimbări profunde într-un efort de a scutura lucrurile și de a îmbunătăți totul dintr-o dată.

Dar realitatea este că este vorba de lucrurile mici care se adaugă și au un impact enorm asupra noastră. Dacă doriți cu adevărat să începeți să vă îmbunătățiți viața, începeți cu pași mici dar semnificativi pe care îi puteți construi în timp.

Luați activități noi și interesante, dar începeți lent, astfel încât să nu vă coplesiți. În cel mai scurt timp, veți începe să vă vedeți viața îmbunătățită, luând pași care vă ajută să vă construiți cunoștințe, să vă îmbunătățiți încrederea și să vă angajați în activități care te fac să te simți mai sănătos și mai conectat la sinele tău interior și la ceilalți.

Iată șapte pași care vă vor ajuta să vă deschideți mintea, să eliberați stresul și vă reamintesc ceea ce este cu adevărat important în viață. Începeți astăzi, și în doar șapte zile veți începe să observați îmbunătățirile mici dar profunde ale vieții voastre.

1. Începeți să învățați o nouă calificare.

Ce-ai vrut mereu să înveți, dar nu ai făcut niciodată la timp? Poate că ați vrut întotdeauna să învățați să vorbiți o limbă străină, să jucați un instrument, să tricotați sau să folosiți o mașină de cusut.

S-ar putea să aveți nevoie de o abilitate practică, cum ar fi foile de calcul Photoshop sau Excel, dar niciodată nu ați avut timp să-l învățați.

Sau vă puteți gândi să vă ocupați de o activitate în care v-ați bucurat, dar ați renunțat, cum ar fi să învățați cum să faceți Rollerblade sau schi.

Alegeți ceva care a rănit în spatele minții dvs. și veniți cu un plan de a învăța. Apoi, căutați resursele de care aveți nevoie pentru a vă ajuta să vă stăpâniți această nouă abilitate. Pentru a afla o limbă străină, există un număr de aplicații disponibile pentru descărcare.

LinkedIn Learning oferă numeroase tutoriale pentru a vă ajuta în afaceri, management și instrumente software. YouTube este o altă resursă excelentă, oferind tutoriale gratuite despre orice, de la învățarea la Rollerblade la utilizarea unei mașini de cusut.

Lăsați-vă deoparte 15-30 de minute în fiecare zi pentru a lucra la noua dvs. abilitate și pentru a vedea cât de minunat este să începeți să îndepărtați acest gol mai mare.

2. Acordați-vă o răsplată în fiecare zi.

Una dintre cele mai mari piese de sfaturi de îngrijire este ascunsă într-un episod timpuriu al Twin Peaks, prin amabilitatea agentului Dale Cooper: “În fiecare zi, o dată pe zi, dă-ți un cadou.

Nu planificați, nu așteptați, lăsați-o să se întâmple.

Ar putea fi o cămașă nouă la magazinul pentru bărbați, o pisică în scaunul tău de birou sau două cești de cafea neagră la cald.

De prea multe ori, oamenii se agață de ideea că o recompensă de sine ar trebui să fie un eveniment mare, rar limitat la ocazii speciale; că trebuie planificat în avans și câștigat prin muncă grea. Adevărul este că nu trebuie să fie așa. Nu aveți nevoie să vă împingeți pentru a merita ceva frumos.

De fapt, este mult mai sănătos să vă răsfățați din când în când (în doze moderate, bineînțeles), în loc să trăiți în mod deprivat în mod constant.

Oferindu-vă un pic de trata în fiecare zi vă va oferi un impuls suplimentar de fericire și motivație pozitivă. Luați în considerare echivalentul emoțional al apăsării butonului “refresh”. Deci, mai degrabă decât arderea, veți fi întineri și gata să faceți față provocărilor vieții de zi cu zi.

3. Începeți un program de exerciții fizice.

Exercitarea nu este doar o parte importantă a vieții sănătoase; este, de asemenea, o modalitate foarte bună de a vă îmbunătăți starea de spirit, de a vă menține controlul asupra greutății, de a vă suprima pofta de mâncare și de a reduce efectele stresului.

Și ca stimulent final, oamenii care fac exerciții de viață mai lungi și mai sănătoși decât cei care sunt sedentari. Departamentul de Sănătate și Servicii Umane recomandă obținerea a cel puțin 150 de minute de activitate aerobică moderată sau 75 de minute de activitate aerobică viguroasă pe săptămână sau o combinație a celor două. Dacă nu acum obțineți acel nivel de activitate, este timpul să începeți să faceți ceva despre el.

Indiferent de nivelul de fitness, puteți începe un program de exerciții fizice. În primul rând, evaluați nivelul de fitness, luând în considerare nivelul dvs. de bază de fitness. Apoi, ia în considerare ce obiective sunt. Doriți să pierdeți în greutate, să creșteți flexibilitatea, să construiți mușchi?

Speri să te antrenezi pentru un maraton sau o altă provocare de fitness? Stabiliți obiective clare pentru a vă putea evalua progresul.

Trebuie să încercați să încorporați formarea de rezistență a tuturor grupurilor musculare majore în rutina dvs. de fitness cel puțin două zile pe săptămână. Încercați să faceți exercițiul zilnic. Începeți încet și lucrați la mai multe rutine de exerciții mai riguroase în timp.

4. Declutterați-vă mediul.

Indiferent dacă sunteți sau nu un fan al abordării lui Marie Kondo, declanșând să vă întrebați dacă un element “scânteie bucurie”, trebuie să recunoașteți că trăirea într-un mediu ordonat și curat este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți viața.

Aceasta poate scădea sentimentele de stres și vă va ajuta să operați mai eficient. Un mediu de viata fara agitatie creeaza un sentiment de usurinta si satisfactie in viata de acasa si de birou. Un spațiu îngrijit și ordonat vă permite să efectuați sarcini zilnice mai eficient, deoarece totul este ușor disponibil și știți unde să găsiți lucrurile de care aveți nevoie.

Îndepărtarea aglomerației este, de asemenea, mai sănătoasă din punct de vedere fizic deoarece îndepărtează particulele de praf care se acumulează pe toate lucrurile pe care nu le folosim niciodată. Și procesul declutării vă poate da un sentiment de împlinire.

Veți fi mândri de mediul înconjurător, ceea ce înseamnă mai puțină anxietate sau jenă atunci când vizitatorii vor pop.

5. Faceți o listă de găleți.

O listă de găleți (o listă de lucruri pe care doriți să o faceți înainte de a vă “lovi cu piciorul”) este o modalitate excelentă de a oferi claritate asupra a ceea ce este important în viața voastră.

O listă de galerii poate fi oricare ar fi lungimea dorită și poate include atât obiective pe termen scurt, cât și pe termen lung, pe care doriți să le îndepliniți.

Această listă reprezintă un pas important pentru îmbunătățirea vieții, deoarece vă poate ajuta să vedeți ceea ce este cel mai important pentru dvs. Scopul final al unei liste de găleți este să vă ajute să profitați din plin de fiecare zi. În loc să vă lăsați zilele să plutească într-o neclaritate, utilizați o listă de găleți pentru a vă oferi scopul vieții, concentrarea și direcția.

Vă poate ajuta să determinați ce experiențe doriți să aveți și vă ajută să ajungeți la lucrurile pe care doriți să le îndepliniți. Odată ce ai lista, trebuie să înceapă aceste aventuri, să explorezi lumea ta și să construiești amintirile care te vor face să zâmbești în fiecare zi.

6. Confruntați-vă cu o teamă.

Toți avem temeri. Temerile ne pot ajuta să ne menținem în viață și în siguranță. Dar temerile pot, de asemenea, să ne țină înapoi, mai ales dacă îi lăsăm să ne controleze. Fa-ti timp pentru a-ti defini temerile. Unele temeri sunt valabile, dar altele sunt pur și simplu anxietate adânc înrădăcinate. Separați temerile “reale” din cele mai grave scenarii în care le-ați lăsat spirala în afara controlului.

Când ne confruntăm cu temerile noastre, construim curaj și învățăm să depășim aceste gânduri întunecate. Pe măsură ce lucrați prin temerile voastre, dezvoltați înțelepciune. Unele dintre temerile noastre se pot împlini, dar trăirea prin adversitate ne ajută să ne înțelegem. Chiar dacă se întâmplă cel mai rău, putem învăța să depășim. Înțelegerea temerilor noastre ne ajută să dezvoltăm compasiune pentru ceilalți.

7. Reconectați-vă cu un vechi prieten.

Nu este nimic asemănător bucuriei de a te reconecta cu un vechi prieten. Uneori lăsăm spațiu și timp să vină între noi și cei pe care îi prețuim.

Câteodată prieteniile cad sau se dezactivează, nu din sentimente de răutate sau de răutate, ci pentru că ne ocupăm și nu depunem eforturi pentru a menține aceste legături.

Dar când reînviem vechile prietenii, ne reconectăm cu trecutul nostru. Și puteți găsi că aceste conexiuni sunt încă la fel de puternice ca niciodată; că poți alege lucrurile chiar de unde ai plecat. Prietenii vechi vă pot aminti de cine ați fost înainte ca viața să fie complicată și acest lucru vă poate ajuta să vedeți cine vreți să fiți în prezent. Aceștia pot reînvia acele vise și dorințe vechi pe care le-ați avut odată.

Poate că v-ați mișcat dincolo de vechile ambiții. Poate că acele dorințe vechi nu mai sunt valabile. În acest caz, acei prieteni pe care i-am avut pentru totdeauna ne pot ajuta să evaluăm cât de departe am venit și să ne reamintim cât de departe trebuie să mergem.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.