7 motive pentru care SEO contează pentru fiecare start-up

Lectură de: 5 minute

Pentru întreprinzători, SEO este o parte integrantă a construirii unei lansări de succes de la început. În ciuda acestui fapt, mulți fondatori neglijează această strategie de afaceri cu un cost redus, recompensă mare, potrivit expertului în creștere digitală, Scott McGovern.

O strategie de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) este un instrument puternic pentru orice start-up – și nu trebuie să ucidă bugetul. Există șase motive pentru care optimizarea trebuie să fie o prioritate pentru fiecare proprietar de afaceri, potrivit lui McGovern.

1. SEO furnizează date despre comportamentul clienților în companii.

SEO descoperă date importante. Cu cât mai mult de cercetare de optimizare pentru motoarele de căutare o are startup, cu atât mai multe date pe care le au despre ceea ce potențialii clienți caută. “Când un fondator își începe doar afacerea, nu au multe date despre publicul lor”, spune Scott McGovern. “SEO ajută la acumularea acestor date în timp.

Ei pot continua să beneficieze de ea mult timp după ce și-au lansat afacerea. ” Unele dintre cele mai bune instrumente SEO pentru a vă ajuta să vă poziționați mai bine în Google au versiuni de încercare gratuite. Startup-urile pot vedea ce cuvinte utilizează publicul țintă pentru clienți pentru a efectua căutări.

Un fondator poate de asemenea să efectueze propriile căutări Google și cuvinte de intrare care aparțin afacerii lor. De acolo, Google va completa automat acești termeni în funcție de cât de des oamenii caută acele cuvinte.

2. SEO are ca rezultat un trafic mai mare și conversii.

SEO ajută întreprinderile să obțină trafic care poate genera conversii și venituri. În loc să cheltuie bani pe publicitatea socială și alte tactici de marketing, McGovern recomandă construirea SEO-ului și menținerea la curent cu cele mai bune practici ale Google.

“Poate instalați un produs sau sunteți editor și încercați să obțineți impresii”, explică Scott McGovern. “Dacă poți clasifica anumite cuvinte cheie care nu au căutări ridicate și nu sunt foarte competitive ca niște cuvinte cheie cu coadă lungă, atunci poți începe să conduci trafic organic”.

“Sa dovedit că traficul ecologic – trafic care provine dintr-o căutare ca pe Google – convertește cu 400% mai bine decât orice alt tip de trafic, în afară de marketingul prin e-mail”, a adăugat el.

3. Este gratuit.

SEO poate fi gratuit – împreună cu multe dintre instrumentele necesare utilizării acestuia, cum ar fi Google Analytics și Consola de căutare Google. Cu Google Analytics, este posibil să vedeți ce fac utilizatorii pe un site web sau pe o platformă.

Consola de căutare Google afișează un fondator exact ceea ce a fost căutat și modul în care vizitatorii au aterizat acolo. Link-uri rupte sau 404, care sunt rău pentru sănătatea SEO, pot fi, de asemenea, identificate. “Tot ce este nevoie este timpul față de bani”, spune Scott McGovern. “Ca startup, tot ce ai este timpul.

Puteți să accesați platforma Google și să învățați cum să configurați întregul proces dacă utilizați Shopify, WordPress, Magento sau orice altceva folosiți. ” Pentru companiile care caută ajutor profesional, există și modalități de a menține costurile reduse atunci când alegeți următoarea firmă de SEO.

4. SEO ajută întreprinderile să ia decizii de afaceri în cunoștință de cauză.

Aceleași date care ajută un fondator să înțeleagă comportamentul clientului pot fi utilizate pentru alte acțiuni critice de pornire.

Informațiile pot fi aplicate unei strategii generale de afaceri pentru a modela deciziile pe care fondatorul le ia, ceea ce duce la lansarea și la etapele de creștere reușite. “Odată ce ați dat seama consumatorului, puteți decide cum să le convertiți. Apoi, puteți integra pe verticală acest lucru prin crearea unor funcții specifice de acces orientate către acei utilizatori specifici “, spune McGovern.

“De exemplu, puteți spune că” utilizatorul meu este un bărbat în vârstă de 24 de ani care trăiește de obicei în această parte a țării. “Apoi, puteți crea conținut special orientat către acel utilizator special”. Datele SEO pot informa, de asemenea, alte decizii de afaceri.

“Dacă un cuvânt cheie se descurcă foarte bine, atunci puteți crea alte cuvinte cheie în afara celor care nu sunt căutate la fel de mult”, explică McGovern. “Sau, pot exista și alte cuvinte cheie cu lungă durată pe care le puteți conduce și pe alte tipuri de trafic pentru conversii mai mari”.

5. Optimizarea pentru Google consolidează încrederea și valoarea consumatorilor.

SEO ajută întreprinderile să construiască relații cu potențialii clienți cu efort minim. Atunci când o afacere apare destul de înaltă pe rezultatele căutării, ea construiește încrederea clienților.

De acolo, compania poate lucra pentru a construi respect și credibilitate, care sunt necesare pentru o nouă marcă bazată pe canale digitale pentru conversii. “Ultima companie pentru care am făcut-o, am colectat 180 de mii de e-mailuri din traficul ecologic”, explică McGovern.

“Dacă oamenii se înscriu la un buletin informativ sau doresc alerte despre reduceri, atunci când văd rezultatele dvs. de căutare în Google, acestea construiesc în mod automat o valoare intrinsecă pentru consumator, încât pot avea încredere în afacerea dvs.”.

6. SEOptimizarea construiește un public pe termen lung.

Plata pentru reclame oferă rezultate pe termen scurt pentru un preț ridicat. SEO ajută întreprinderile să le ofere vizitatorilor conținutul pe care îl doresc.

În schimb, de a avea rezervor de trafic în momentul în care o publicitate se termină, SEO va construi o audiență în timp. “Cu cât conținutul dvs. este mai bun și mai popular, cu atât mai puternic va deveni SEO de-a lungul timpului, deoarece alte surse se leagă de dvs. și Google vă recompensează că furnizați informații de calitate, și nu spam”, explică Mcgovern. Desigur, SEO necesită o întreținere constantă.

“Google își actualizează în mod constant algoritmii, care pot sau nu pot afecta afacerea dvs.”, adaugă el. “Căutarea nu este o soluție unică, ci un proces constant de a rămâne la curent.”

7. SEO oferă rezultate pentru companii noi.

Construirea unei prezențe digitale este crucială pentru orice pornire, indiferent de industrie. Cel mai bun mod de a câștiga gradul de conștientizare, echitatea mărcii și tracțiunea este prin SEO. Instrumentele de optimizare oferă întreprinderilor acces ușor la datele despre publicul lor.

Dincolo de aceasta, optimizarea motorului de căutare este cea mai ieftină modalitate de a construi o bază de clienți și de a inspira încrederea consumatorilor. Pentru companii nou create și companii care nu doresc să cheltuiască pe campanii de publicitate la scară largă, optimizarea motorului de căutare este cea mai bună modalitate de a construi un brand.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.