Home Uncategorized 8 Greseli pe care antreprenorii le fac la inceputul unei afaceri

8 Greseli pe care antreprenorii le fac la inceputul unei afaceri

by admin
Greseli afaceri
Lectură de: 6 minute

Banii, piața, viteza și oboseala sunt factori care pot anula cea mai bună idee de afacere.

Îmi plac fondatorii pentru prima dată. Sunt adevărați credincioși axați pe crearea unui viitor mai bun, alimentat de idei mai bune. Sunt gata să înceapă o afacere, posedată de pasiune și pietriș, pentru a intra în arenă și a face lupta cu spectrul eșecului și pierderii.

Când reușesc, adesea fac într-adevăr schimbarea balanțelor mondiale și bancare ale multor oameni din jurul lor. Și pentru că îi iubesc pe care le spun, cu tot respectul: fac multe greșeli. Și, de multe ori, aceștia fac aceleași lucruri pe care le-au făcut și alte mii de fondatori pentru prima dată.

Recomandare: TOP 10 Idei de afaceri profitabile in 2019

În calitate de avocat care a colaborat cu clienții pentru a finaliza sute de finanțări de risc și a efectua tranzacții de întreprinzător și de întrerupere a tranzacțiilor, văzând că fondatorii pentru prima dată își lansează visul, pot simți că le urmăresc într-o stradă aglomerată. Ei nu pot fi conștienți de pericolele din apropiere, nu au o bună înțelegere în ceea ce să evite să rămână în siguranță și să facă aceleași greșeli care amenință viața ca și alți fondatori care au rătăcit pe același drum aglomerat. Care, desigur, poate ucide companiile.

1. Ignorarea riscului de piață atunci când începeți o afacere

Ignorarea sau reducerea riscului de piață este singurul motiv pentru care companiile nu reușesc.

Majoritatea fondatorilor pun un accent prea mare pe perfecționarea platformelor tehnologice – ceea ce este de înțeles, dat fiind că mulți fondatori sunt pasionați de tehnologi – și nu suficient pentru a se asigura că aceste platforme oferă o valoare reală a afacerilor.

Dar, ca una dintre cărțile mele preferate, Max Finger și Oliver Samwer, cele mai de succes startups ale Americii: lecțiile pentru antreprenori explică: “Multe companii încep să ardă cu o mulțime de bani, cu un produs sau o tehnologie care caută o soluție.” Dar este greșit cu privire la piață , nu tehnologia, care te va ucide.

O abordare mai bună, spun autorii, este să dureze șase luni pentru a discuta cu potențialii clienți pentru a înțelege nevoile lor și pentru a vă valida ideea.

2. Luând sfatul greșit

Discuția este ieftină sau, așa cum scria William Shakespeare în “Othello”, “pur și simplu o frământare fără practică”. Acestea sunt cuvintele care trebuie să trăiască în Silicon Valley, unde sfaturile de pornire sunt abundente, dar cea mai mare parte este greșită. Este un truism că majoritatea oamenilor cu informații valoroase sunt în cerere foarte mare, în timp ce cei care au destule timp să-și dea sfaturi în mod tipic nu au prea multă valoare de împărțit. Când luați sfatul, luați în considerare sursa și ponderați răspunsul proporțional.

Recomandat: Cum sa faci bani online

3. Ignorarea feedback-ului constructiv

Fondatorii ar trebui să fie atenți la ignorarea feedback-ului unui capitalist de risc sau a unui potențial client care sa angajat profund cu firma dvs., dar în cele din urmă a decis să transfere fie să investească în acesta, fie să cumpere produsul dvs. chiar acum. De exemplu, una dintre cele mai de succes companii de clienți a încercat de ani de zile să monetizeze un produs incredibil de popular. Ei au dezvoltat în cele din urmă un model de preț care le-a ajutat să reușească, mulțumită recomandărilor lui Kleiner Perkins VC Randy Komisar. El a trecut prin investirea în companie, crezând că probabilitatea de a le bate pe actualii operatori a fost prea mică. Dar pe baza anilor lungi de experiență a industriei legate de Randy, el a oferit informații despre modul cel mai bun de a genera bani din produsul companiei. Sfaturile s-au dovedit vitale și compania a fost suficient de inteligentă pentru ao pune în aplicare.

4. Merge prea repede

Majoritatea comentatorilor despre startup sugerează că trebuie să mergeți mai întâi și să mergeți rapid – ajungeți la piață mai întâi, depozitați cel mai bun talent și plini de aburi în timp ce împingeți capitalul în boiler. Și uneori este corect, dar am văzut că mai multe companii nu reușesc să crească prea repede. Este mai prudent să conservați capitalul până când compania înțelege ce vrea cu adevărat clientul și la acel moment, naibii torpilele! Co-fondatorul Nest, Matt Rogers, spune că, în timp ce firma avea o viziune asupra unei locuințe conectate, ea trebuia să se concentreze mai întâi pe un termostat: “Faceți un pas la un moment dat și asigurați-vă că ați sărbătoriți marile realizări și repere pe parcurs”.

5. Angajarea echipei greșite

Proprietarul întârziere al lui Oakland Raiders, Al Davis, a fost adesea criticat pentru redactarea pentru viteză, nu pentru calificarea în fotbal. Chiar și atunci când toată lumea știa că Raiders avea nevoie de o armare defensivă, Davis ar prefera încă să creeze un receptor rapid. Care este probabil motivul pentru care Raiders nu au câștigat un Super Bowl în 35 de ani. În mod similar, majoritatea antreprenorilor angajați pentru prima dată închiriază persoane greșite. Ei își angajează capul de vânzări prea repede și capul lor de produs prea târziu. Ei au de asemenea tendința să angajeze personal cheie cu prea puțină experiență, fiind prea impresionați de timpul petrecut într-un start-up de succes sau de un gigant tehnic. Două persoane pot lucra una lângă alta în aceeași companie și pot părăsi un nivel de experiență dramatic diferit, în funcție de angajamentul, auto-reflecția și recunoașterea modelului. Este important să sortați grămada în funcție de nevoile companiei, nu de cele mai proaspete CV-uri.

6. Suprasolicitarea provocării finanțării semințelor

Nu este atât de greu să ridice capitalul de primăvară, deci fondatorii nu ar trebui să fie prea felicitari pe care un fond de semințe fierbinte a investit. Foarte puține companii au reușit doar pentru că aveau denumirile potrivite în tabelul de cap.

7. Subestimarea provocării de creștere a finanțării Seriei A.

Seria A de finanțare este piatra de hotar în care fondatorul poate în cele din urmă să treacă dincolo de bootstrapping la construirea viziunii lor. De asemenea, marchează apariția unei relații care este crucială pentru succesul firmei – un partener VC. (Și rețineți că partenerul individual este mai important decât fondul pentru succesul companiei.) Fondatorii trebuie să își ridice serios jocul pentru a atrage finanțarea Seriei A. Prietenul meu, Jason Lemkin, scrie că fondatorii au nevoie de o echipă excelentă, un teren bazat pe date, cu 18 luni de planuri de precizie, o înțelegere reală a costurilor de achiziție a clienților și alte valori ale veniturilor, o înțelegere nuanțată a peisajului competitiv și o foaie de parcurs reală. Nu este ușor – nu pentru ca produsul de lucru să fie foarte bine oricum – și nu este ceva ce puteți să vă împăcați într-o singură dimineață la o comună de cafea.

8. Oboseala mentală

Fondatorii simt o presiune enormă. Asta e natural, având în vedere că mulți dintre ei lucrează săptămâni de 80 de ore și nu pot trece printr-un somn de noapte fără să se trezească într-o transpirație rece. Ei sunt adesea suprasolicitați, singuri și subliniat, iar acest lucru are un impact atât asupra capacității creative, cât și asupra capacității analitice pe care adesea nu o simt până nu este prea târziu. Fondatorii au nevoie de balast – ceva care să aibă grijă de faptul că nu are legătură cu munca – astfel încât dezamăgirile inevitabile nu devin puncte de criză. Prea mulți oameni din ecosistemul de pornire văd interesele exterioare ca pe un semn de slăbiciune, dar acest lucru este absurd. Nimeni nu are o formulă magică pentru succesul fondator pentru prima dată. Dar dacă aceștia pot de-risca calea companiei lor înainte, evitând aceste opt greșeli, șansele de a obține această viziune în schimbare mondială cresc substanțial.

 

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: