Home Uncategorized Branding-ul pentru start-up-uri

Branding-ul pentru start-up-uri

by THE BRAND STRATEGIST
Lectură de: 2 minute

După cum spunea Steve Jobs, “Munca va umple o mare parte din viața ta și singura modalitate de a fi cu adevărat mulțumit este să faci ceea ce vrei și ceea ce crezi că este muncă frumoasă. Și singurul mod de a face asta este să iubești ceea ce faci”

Știm cu toții ce înseamnă un start-up… noi speranțe, visuri, nerăbdare, emoție, nesomn, neliniște, anxietate, a never-ending to-do list, atâtea lucruri de avut în vedere, de dezvoltat și implementat, acte, contacte, networking, branding, management, marketing. Deja sună copleșitor pentru foarte mulți întreprinzători aflați la început de drum. Dar din fericire și entuziasmul începerii unui nou proiect este pe măsură. Așa că, încetul cu încetul pui pe hârtie primele idei despre cum ar trebui să fie afacerea ta. Cui ar trebui să se adreseze, ce caracteristici ar trebui să aibe și câteodată, mai important, să nu aibe, o strategie inițială care să te ducă către următorul pas în evoluția și creșterea start-upului tău. Cu alte cuvinte, vorbim despre branding.

Brandingul este procesul prin care se dorește declanșarea unor emoții, crearea unor amintiri și a unei legături emoționale de durată între brandul tău și consumator. Brandul reprezintă o reflectare a valorilor și credințelor pe care le are fondatorul său și câteva aspecte de bază trebuie avute în vedere și conturate încă de la început:

Identifică piața căreia dorești să te adresezi – ideea de nișă pentru un start-up este de preferat unui business care se adresează unui public țintă mult prea extins. După cum spunea Steve Jobs, “concentrare si simplitate. Ceva simplu poate fi mai greu decât ceva complex. Trebuie să muncești mult ca să îți limpezești gândurile pentru a face ceva simplu. Dar, într-un final, merită pentru că după ce ajungi acolo poți face orice, chiar și să muți munții din loc.” Acordă-ți suficient timp de gândire pentru a-ți da seama ce îți dorești cu adevărat să faci și pentru cine. Câteodată restul vine de la sine. Brandingul eficient este targetat și, pentru a avea succes pe termen lung, este recomandat să rămâi fidel ideii de branding de la care ai plecat. Rămâi consistent și vei avea succes!

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: