Home Hint-uri Câțiva giganți dezvăluiesc cele mai bune metode de a-ți promova compania pe social media

Câțiva giganți dezvăluiesc cele mai bune metode de a-ți promova compania pe social media

by admin
Lectură de: 3 minute

Dacă nu vă promovați afacerea pe social media, dormiți la volan. Iată ce au dat câțiva ​​maeștri de social media și consilieri în The Oracles despre canalele și tacticile care afectează cel mai mult afacerile lor.

1. Înțelegeți platformele.

Bethenny Frankel

Bethenny Frankel

Există cu siguranță o știință pentru social media. Luați în considerare ce poate face fiecare platformă pentru dvs. și pentru urmașii voștri. De exemplu, mă uit la Twitter ca un grup de prieteni extrem de conectat și de încredere. Instagram este un loc solid, stabil pentru a comunica informații și imagini. Crearea Instagram Stories este o modalitate amuzantă de a capta ceea ce am experiență și de a împărtăși cu oamenii bucăți de cine sunt cu adevărat. -Bethenny Frankel, fondator al Skinnygirl, a distribuit un membru al “The Real Housewives din New York City”, cel mai bine vandut autor al New York Times și Shark pe “Tank Shark”; urmați Bethenny pe Twitter și Instagram

2. Creați conținut dorit de urmăritorii dvs.

Dan Lok

Dan Lok

Nu încercați să fiți peste tot. Identificați locurile în care clienții dvs. ideali stau pe picioare, stăpânește acea platformă și obțineți feedback despre ceea ce funcționează pe măsură ce implementați. Creați conținutul dorit de fanii dvs., nu conținutul pe care doriți să-l creați. Întrebați ceea ce doresc, răspundeți la întrebările lor și vă place comentariile lor. Ei sunt oameni, așa că nu-i tratați ca un număr. A deveni un brand necesită adâncime și substanță.

Utilizați titluri video captivante cu “cum să” sau “secrete”. Creați un trailer “teaser”, care explică cine sunteți, ce anume aveți în conținut, ce vreți să faceți (abonați-vă la canal, de exemplu) ei vor primi. Spuneți-le cât de des veți posta conținut. Următoarele vor crește mai repede când postezi mai frecvent. Dar trebuie să construiți mai întâi încrederea, ceea ce necesită timp și consecvență. Încărcați în același timp și aceeași frecvență. Nu renunțați după doar o duzină de videoclipuri. Odată ce aveți adepți, nu uitați că trebuie să le vindeți ceva pentru a le transforma atenția în bani. -Dan Lok, antreprenor chinez de serie canadian, educator global, și autorul cel mai bine vândut la nivel internațional de “Deblocare!”; de două ori TEDx de deschidere vorbitor și fondator al Closers.com, care leagă companiile de închidere; urmează Dan pe YouTube, Facebook și Instagram

3. Concentrați-vă pe Instagram stories

Instagram este gâsca de aur a social media chiar acum. Caracteristica Instagram Stories este secretul transformării sale într-o mașină de vânzare de neoprit. Un feed Instagram este ca o fereastră într-un magazin de vânzare cu amănuntul: este menită să vă capteze atenția pe măsură ce treceți. Aici postați conținut care este valoroasă, intenționată, împărtășită și stare ridicată. Acordarea valorii adepților dvs. vă întărește conexiunea. Conținutul distribuit face ca cei care vă urmăresc să arate bine să îl împărtășească, iar conținutul de înaltă calitate vă face să arătați bine.

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: