Home SEO Cele mai bune instrumente de Optimizare SEO

Cele mai bune instrumente de Optimizare SEO

by Andreiași Marian
Lectură de: 4 minute

Nu trebuie să plătiți pentru a îmbunătăți clasamentele site-ului Google cu ajutorul acestor instrumente gratuite de SEO.

Indiferent dacă doriți să vedeți cine se întoarce la site-ul dvs. sau se arunca cu capul adânc în cercetarea cuvintelor cheie, acestea sunt cele mai bune instrumente gratuite de SEO pentru antreprenorul digital.

SEO Yoast

SEO Yoast este un plug-in popular WordPress care vă oferă toate informațiile de bază de care aveți nevoie atunci când optimizați SEO pe pagina. Versiunea gratuită a Yoast are următoarele capabilități importante. Alegeți un cuvânt cheie pentru fiecare bucată de conținut: Yoast vă va indica densitatea cuvintelor cheie, distribuția și dacă nu sunteți în conflict cu conținutul preexistent. Acest lucru este crucial pentru practic oricine are un site web. Verificați capacitatea de citire: deși majoritatea discuțiilor de optimizare a motoarelor de căutare implică clasarea pentru Google, este important să rețineți că modul în care spectatorii se angajează în conținutul dvs. va decide în cele din urmă locul în care locuiesc motoarele de căutare.

De aceea, Yoast a integrat Scorul de Flesch Reading Ease pentru a determina cât de ușor este să citești conținutul. Acest lucru merge împreună cu tendințele de top SEO de marketing în 2019:

Calitatea conținutului, nu doar cantitatea, contează pentru Google și cititori. Evitați conținutul duplicat: Crearea conținutului duplicat este o modalitate sigură de a confunda algoritmii Google. De aceea Yoast creează URL-uri canonice în plugin-ul său gratuit. Un plug-in favorit printre instrumente de SEO plătite și gratuite:

Chiar dacă versiunea gratuită a Yoast oferă câteva capabilități incredibile, Yoast Premium are mai multe caracteristici pentru optimizarea adăugată. Acestea includ:    

 Un manager de redirecționare pentru a evita 404     

Sugestii interne de legătură pentru a îmbunătăți optimizarea dvs. internă    

 Optimizarea cuvintelor cheie pentru mai multe cuvinte cheie

Totuși, o actualizare recentă vă spune mai puțin, nu mai mult, despre optimizarea cuvintelor cheie. De exemplu, în loc să menționați exact ce procent din textul dvs. conține cuvântul cheie, acesta vă informează numai dacă procentajul este prea mare sau prea mic.

Google Analytics

Aplicabil pentru blogurile WordPress, Shopify sau chiar Tumblr, Google Analytics este unul dintre cele mai bune instrumente SEO gratuite datorită versatilității sale.

După ce v-ați conectat contul gratuit la site-urile dvs., puteți face următoarele: Stabilește obiectivele: Acestea pot fi numărul de persoane care se înscriu pentru newsletter-ul dvs., urmăriți produsul sau oricare dintre valorile pe care credeți că le-ar aduce beneficii site-ului dvs. web. Vedeți traficul live pe site:

Câți oameni sunt pe site-ul dvs. chiar acum? Sunt pe un desktop sau mobil? De unde provin? Google Analytics vă va spune toate acestea în timp real. Creați rapoartele din perspectiva publicului: Google Analytics va crea rapoarte gratuite pentru dvs. pe date, inclusiv:   

  sesiuni  

   Afișări de pagină

    Utilizatori  

   Ratele de respingere   

  Durata medie a sesiunii

Doriți să cunoașteți aspectul zgomotos, cum ar fi situațiile pe care le au utilizatorii, browserele pe care le utilizează, rezoluțiile ecranului și sistemele lor de operare? Acesta este unul dintre cele mai bune instrumente SEO gratuite pentru a accesa tot ce trebuie să știți despre traficul dvs.

Google Analytics plătit pentru 10 milioane de clicuri +

Dacă primiți mai mult de 10 milioane de clicuri pe lună, sunteți obligat să plătiți pentru Google Analytics 360, care costă 150.000 $ pe an. În partea de sus, acest lucru vine cu servicii suplimentare cum ar fi integrarea Google Drive și suport non-stop.

Ahrefs Backlink Checker

Ahrefs, care se concentrează pe software-ul plătit, are, de asemenea, un instrument gratuit de verificare backlink. Într-o chestiune de secunde, acest software vă poate spune următoarele despre orice domeniu de pe internet.

Evaluarea URL-ului și Rating-ul domeniului: Chiar dacă Ahrefs Backlink Checker nu explică modul în care calculează Rating-ul URL-ului și Rating-ul de domeniu, aceste cifre vă oferă încă o idee bună despre autoritatea site-ului web.

    Evaluarea URL-ului: Acest număr (din 100) vă arată cât de puternic este profilul de backlink al unui site web. Luarea în considerare a legăturilor interne și externe. În general, aceasta se corelează cu clasamentul Google al unui site web.

    Evaluarea domeniului: Această cifră vă va spune unde se situează un site în ceea ce privește popularitatea link-ului. Backlink: Nu numai că menționează câte site-uri se leagă înapoi la domeniul dvs., ci vă oferă o listă cu cele mai bune 100 de backlink-uri, procentul de link-uri dofollow și cel de-al 5-lea ancoră folosit pentru a lega site-ul web.

Versiunea plătită a lui Ahrefs este completă: numai în versiunea plătită a Ahrefs puteți să vă controlați site-ul, să urmăriți cuvintele cheie, să generați rapoarte și să înțelegeți pe deplin direcția optimizării motorului de căutare al site-ului dvs. web. Am inclus versiunea plătită în lista noastră de cele mai bune instrumente SEO pentru a vă ajuta să vă poziționați mai bine în Google.

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: