Home Random Cum afecteaza actualizarea algoritmului Google companiile europene

Cum afecteaza actualizarea algoritmului Google companiile europene

by Andreiași Marian
Lectură de: 3 minute

Luni, 10 mai, CCN, o organizație media bine cunoscută în sectorul criptocurrency, a anunțat că se închide ca rezultat direct al actualizării algoritmului Google în săptămâna anterioară. CCN a format o parte din lansarea norvegiană a mass-media Hawkfish AS, care include și Hacked.com și MoneyMakers.com în gama sa de publicații online.

Platforma de știri cu privire la criptografie a fost online timp de peste șase ani și a citat actualizarea algoritmului Google, în mod special ca motiv în spatele călătoriei sale în afaceri. Vizibilitatea site-ului de știri a căzut de-a lungul unei stânci imediat după actualizare, deoarece acest grafic demonstrează:

Pe parcursul nopții, vizibilitatea conținutului de pe site a scăzut cu mai mult de 50% în general, iar în cazul căutărilor pe telefonul mobil, o cifră uimitoare de 71,5%.

Într-o declarație publicată pe site, fondatorul CCN, Jonas Borchgrevink, a declarat: “această schimbare de către Google are direct un impact semnificativ asupra noastră ca o mică organizație independentă de știri”.

Borchgrevink a fost în pierdere pentru a explica motivul pentru care site-ul său este penalizat. O teorie pe care a explorat-o este noțiunea că criptarea economică ca întreg a fost vizată de Google. Rival publicațiile criptografice CoinDesk și CoinTelegraph au fost de asemenea afectate de actualizarea cu picături de vizitatori de 35% și, respectiv, 21%.

În ciuda acestui fapt, se pare că și mass-media online din alte sectoare au fost afectate în mod similar. Editorul britanic de știri, The Daily Mail, platforma video Vimeo și NFL.com, au cunoscut toate căderile similare în ceea ce privește vizibilitatea listei de căutare.

Ce implică actualizarea algoritmului?

Google protejează informațiile legate de algoritmul său de căutare, ceea ce face dificilă verificarea naturii exacte a actualizării.

În general, nu este nimic neobișnuit cu privire la procesul pe care Google îl folosește când vine vorba de actualizările algoritmului motoarelor de căutare. Mulți din industrie au urmărit istoria schimbărilor la algoritmul Google de la înființarea companiei.

Un algoritm de căutare este un set complex de reguli pe care Google le aplică pentru a furniza utilizatorilor de internet cele mai potrivite rezultate de căutare. Ea se află în centrul propoziției valorii inițiale oferite de companie. Google a crescut la proeminență ca motor de căutare prestabilit pe baza furnizării de rezultate de căutare mai

Ce este în joc?

Există multe de pierdut financiar în mass-media, iar organizațiile comerciale găsesc că conținutul lor Web a scăzut de la primele listări în conformitate cu algoritmul de proprietate al companiei Google PageRank pe care compania îl utilizează. Clasamentul rezultatelor căutării de pagini web poate fi diferența dintre succes și eșec pentru multe companii din întreaga lume. Ca o consecință, a dat naștere la optimizarea motorului de căutare (SEO) – o industrie întreagă dedicată subiectului.

Unele companii online nu pot fi în măsură să se redreseze din cauza unor recesiuni puternice în privința spectatorilor și, prin urmare, a veniturilor. Acest lucru este valabil în special în cazul industriei media. Știrile mass-media au fost în declin pe termen lung din perspectivă de afaceri și se luptă să se stabilească într-un model durabil ca urmare a perturbării pe care a produs-o vârsta de internet pe care o are.

Interventia guvernului

De asemenea, fondatorul CCN Borchgrevink a solicitat implicarea guvernelor naționale în examinarea modificărilor algoritmului motorului de căutare în jurisdicțiile în care Google este motorul dominant de căutare. Nu este prima dată când au fost exprimate îndoieli.

Preocuparea a avut loc de ceva vreme în ceea ce privește Google și dominarea acesteia din perspectiva antitrust. Potrivit unui briefing publicat de Parlamentul European la începutul acestui an, o propunere legislativă își desfășoară activitatea prin intermediul parlamentului în vederea obținerii corectitudinii și a transparenței pentru utilizatorii din sectorul serviciilor online. Cei din spatele regulamentelor propuse încearcă să ajungă la un echilibru între cerința unei transparențe sporite în ceea ce privește algoritmii motoarelor de căutare și interesele comerciale.

La începutul acestui an, Comisia Europeană a aplicat o amendă de 1,49 miliarde de dolari pe Google pentru încălcarea anumitor aspecte ale legislației antitrust europene. Între timp, potrivit The Financial Times, se crede că Departamentul de Justiție din S.U.A. pregătește propria anchetă antitrust asupra companiei.

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: