Home Uncategorized Cum poți genera mai multe vânzări prin Optimizarea SEO?

Cum poți genera mai multe vânzări prin Optimizarea SEO?

by Andreiași Marian
Lectură de: 3 minute

Noțiune apărută prin anii ’90, fiind o abreviere de la Search Engine Optimization, care înseamnă optimizarea pentru motoarele de căutare. În prezent, sunt foarte multe firme care prestează servicii în materie de Optimizare SEO, chiar și divineweb.ro oferă acest tip de serviciu la un preț redus. Apasă aici dacă vrei să beneficiezi de un Audit SEO complet gratuit din partea noastră.

Evoluția motoarelor de căutare a făcut ca procesorul de optimizare SEO să pară cât mai greu, cerințele pentru o indexare cât mai bună crescând constant. Însă, trebuie să ținem cont că acest serviciu are un impact pozitiv asupra site-ului nostru, aducând un număr mare de trafic organic, care este foarte important.

Procesul de optimizare on-page joacă un rol important, acest tip de optimizare include: optimizarea conținutului, optimizarea meta, optimizarea imaginilor, chiar și experiența utilizatorului pe acest site influențează în mod direct optimizarea SEO.

Fiecare client este diferit, deci este recomandat să vă definiți publicul și să-i identificați nevoile atunci când creați conținut online. Segmentarea publicului vă poate ajuta.

În această lecție, vă vom explica ce este segmentarea publicului și cum o puteți folosi pentru a vă îmbunătăți campaniile de marketing prin conținut.

Segmentarea presupune divizarea publicului în grupuri bazate pe caracteristicile și interesele utilizatorilor care îl alcătuiesc. Nu mai irosiți timp și bani pentru a viza un grup extins de utilizatori. Segmentarea vă ajută să identificați persoanele cele mai interesate de produsul sau serviciul dvs. Astfel, veți beneficia de o modalitate mai eficientă și mai convingătoare de a interacționa cu clienții potențiali.

Dacă veți căuta informații despre membrii publicului și îi veți segmenta în grupuri, puteți crea conținut special pentru aceștia,atractiv și interactiv.

De exemplu, să presupunem că un serviciu de plimbare de câini își creează o strategie de marketing prin conținut. Primul pas este să segmenteze publicul potențial și să identifice persoanele pentru care acest serviciu ar fi util. Poate fi vorba despre stăpâni care nu au timp să-și plimbe câinii sau poate care vor ca animalul lor de companie să socializeze cu alți câini.

Următorul pas este să creați conținut adaptat la grupul respectiv. Pentru stăpânii ocupați, poate fi vorba despre conținut referitor la activități distractive pentru câini sau despre un ghid de exerciții fizice zilnice pentru fiecare rasă.

Dar de ce este atât de importantă segmentarea publicului atunci când creați și distribuiți conținut?

Dacă înțelegeți obiceiurile și preferințele publicului, vă veți putea adapta conținutul în funcție de acesta.

De exemplu, dacă doriți să lansați un dispozitiv pentru curățarea danturii câinilor, iar analizele privind site-urile arată că bărbații tineri sunt mai interesați de dispozitive pentru câini decât alte segmente de public, este recomandat să vă adresați acestui grup.

Un alt avantaj este că veți putea să identificați comportamentul publicului și să folosiți această informație pentru a vă optimiza activitățile de marketing. Întrucât știți că bărbații tineri sunt interesați de dispozitivele pentru câini, puteți încerca să aflați și alte informații,cum ar fi frecvența și orele la care își plimbă câinii. Ce canale sociale folosesc membrii acestui grup? Cum își petrec timpul liber? De exemplu, persoanele care folosesc o platformă socială vizuală precum Pinterest preferă un alt tip de conținut față de cele care citesc forumuri și contribuie la acestea. Toate aceste informații vă pot ajuta să creați conținut adaptat pentru grupul respectiv.

Pentru a afla ce caută utilizatorii, încercați instrumente online gratuite precum Answer The Public și Planificatorul de cuvinte cheie. Puteți folosi funcțiile de analize de pe platformele de rețele sociale precum Facebook și Twitter pentru a afla caracteristicile demografice și comportamentele publicului. Testați diverse instrumente și comparați rezultatele pentru a beneficia de o perspectivă completă asupra publiculuiși a comportamentului acestuia online.

În sfârșit, nu uitați să discutați cu utilizatorii.Fiind atât de implicați în lumea online, uităm adesea că putem afla informații foarte utile despre utilizatori și nevoile acestora discutând cu ei față în față. În încheiere, încercați să vă răspundeți la aceste întrebări:

-De ce este atât de importantă segmentarea publicului pentru marketingul prin conținut?

-Cum le poate fi de folos mărcilor atunci când creează și distribuie conținut?

-Ce instrumente puteți folosi pentru a vă înțelege publicul mai bine?

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: