Home Știri afaceri Noile trenduri legate de email marketing. Ce schimbări vor avea loc

Noile trenduri legate de email marketing. Ce schimbări vor avea loc

by Andreiași Marian
Lectură de: 2 minute

Strategia de email marketing poate pare puțin învechită, însă, aceasta rămâne canalul cu cea mai bună rată de conversie

Care vor fi trendurile în email marketing în următorii ani, aflați în continuare de la un specialist în domeniu.

White Image, este o agenție tip email marketing deschisă de trei persoane, Grațiela Lupu, Laurențiu Faur și Andrei Georgescu, care a fost angajat în cadrul Petrom cu funcția de analist de marketing și, ulterior, a ocupat funcția de key account în divizia de wholesales.

După ce a oferit unele sfaturi de marketing pentru IMM-uri și a făcut o analiză a pieței de email marketing din România și din regiune, Andrei Georgescu a vorbit despre modul în care va evolua această piață în următorii ani și care vor fi tendințele în materie de tehnologii, strategii, canale de comunicare sau obiceiuri ale consumatorilor.

Astfel, Georgescu a identificat 5 direcții majore care se vor face remarcate: AI-data, personalizări, contentul, GDPR și automatizările.

Inteligeanța artificială poate deveni o armă cu două tăișuri și trebuie pus în egală măsură accentul atât pe identitatea de brand, cât și pe autenticitate, altfel rezultatele neavând cum să evolueze.

„AI-ul probabil va ajunge să fie implicat în tot mai multe decizii legate de campaniile de email, de la content la planificarea lor. Identitatea de brand este însă mai importantă. Deși AI-ul este dorit de toată lumea într-o oarecare măsură, când AI-ul începe să fie utilizat de tot mai mulți, distincția între branduri începe să se aplaneze și lucrul acesta se vede în tot mai multe tactici folosite. Identitatea de brand trebuie să facă brandurile să aibă propria voce, să fie autentice”, afirmă Georgescu, dând ca exemplu ING și Banca Transilvania.

În același timp, Georgescu este de părere că „inteligeanța artificială poate deveni o armă cu două tăișuri și trebuie pus în egală măsură accentul atât pe identitatea de brand, cât și pe autenticitate, altfel rezultatele neavând cum să evolueze.” El continuă prin a declara că identitatea de brand vine la pachet cu strategiile de content, care trebuie să fie mult mai umanizată, chiar și când este folosită în automatizări.

„Din punct de vedere tehnologic, se vorbește că emailul ar deveni un fel de world wide web, deoarece atât Apple, cât și Google, lucrează să țină în email toată interacțiunea, astfel încât la un click din email să nu se mai deschidă o fereastră nouă a browserului, ci să poți să faci achiziția și navigarea în cadrul aplicației de mobile, în cadrul emailului.

Din perspectiva lui, emailul va deveni mult mai relevant în gestiunea customer journey pe măsură ce marketerii integrează mai multe comportamente și achiziții din offline și online, astfel încât marketerii vor reuși să gestioneze mai bine cel mai bun content. „Astfel de integrări vor deveni tot mai mainstream în viitorul apropiat, integrări care acum sunt în special apanajul marilor companii.”

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: