Home Marketing Obiectivele marketingului. Totul despre marketing

Obiectivele marketingului. Totul despre marketing

by admin
Lectură de: 2 minute

Obiectivele marketingului fixate de către agentul economic trebuiesc realizate cât mai realist.

Punctele stabilite trebuie să rezulte esența și tăria compania, nu dorințele personale ale managerilor

10 Instrumente de marketing pentru a vă ajuta să vă dezvoltați brandul pe Instagram în 2019

Obiectivele activitatii de marketing la nivelul intreprinderii se impart in:

Obiectivele marketingului economice

  • Cresterea cifrei de afaceri, cresterea profitului;
  • Cresterea sau mentinerea cotei de piata ;
  • Cresterea profitului si a ratei profitului;
  • Cresterea nivelului investitiilor;
  • Reducerea riscului;

Obiectivele marketingului psihologice

  • Imagine favorabila in randul consumatorilor sau imagine de marca sau firma;
  • Gradul de cunoastere a produselor intreprinderii;
  • Gradul de satisfactie a clientului;
  • Fidelizarea clientilor ;

Fii conștient de pâlnia de vânzare

Cum spuneam și la început, știm cu toții că în B2B durează mult mai mult până ce trecem potențialii clienți prin întreaga pâlnie de vânzare, de la a auzi de noi până la a cumpăra și chiar a ne recomanda.

Dacă vrem să avem succes, trebuie să identificăm principalele stadii prin care trece un potențial client.  Apoi să găsim moduri de a-i trece dintr-un stadiu într-altul. De obicei, tot conținutul este cea mai bună metodă pentru a reuși acest lucru.

Principiile marketingului sunt realizate prin satisfacerea clientilor si obtinerea de profit. Aceste principii sunt materializate in:

Maximizarea consumului

Se considera ca rolul activitatii de marketing este sa stimuleze la maximum consumul, ceea ce va conduce la maximizarea productiei, a gradului de ocupare a fortei de munca si a veniturilor.

Maximizarea satisfactiei consumatorului

Trebuie sa evidentieze latura calitativa a consumului de bunuri si servicii.

Evaluarea nivelului de satisfactie pe care o produce bunul sau serviciul oferit consumatorului este dificil de facut  intruncat nu exista mijloace de masurare, iar oamenii sunt influentati de o multime de factori subiectivi in aprecierea grdului de satisfacere a necesitatii lor.

Maximizarea posibilitatilor

De alegere a consumatorului presupune ca varietatea bunurilor si serviciilor ce ar corespunde dorintelor sale sa fie imense, ceea ce conduce la marirea costurilor si a preturilor acestora, iar in conditiile veniturilor limitate posibilitatile de cumparare se reduc si nu se mai pot atinge celelalte obiective.

Maximizarea calitatii vietii

Vizeaza nu doar cantitatea, calitatea, disponibilitatea si costul bunurilor materiale si serviciilor, ci si calitatea mediului natural si cultural.

Marketingul prin conținut are mai multe beneficii:

  • îți faci afacerea mai cunoscută;
  • crești afinitatea potențialilor clienți față de brand;
  • crești numărul de potențiali clienți;
  • transformi străinii în clienți;
  • te ajută cu optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare;
  • crești traficul organic și din mediul social către site;
  • te poziționează ca și lider de opinie;
  • creezi relații pe termen lung cu clienții tăi;

 

 

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: