HomeFără categorie#Entrepreneur – Propriul business în 6 luni
Reducere!

#Entrepreneur – Propriul business în 6 luni

999,00 lei 499,00 lei

Vrei să nu mai depinzi de altcineva în afară de tine și să ai succesul meritat?

Înscrie-te acum pe site-ul nostru și comandă ghidul #Propriul business în 6 luni, ghid care îți va deschide ochii și te va ajuta să-ți construiești propria afacere în doar 6 luni.

Categorie:

Descriere

Vrei să nu mai depinzi de altcineva în afară de tine și să ai succesul meritat?

Înscrie-te acum pe site-ul nostru și comandă ghidul #Propriul business în 6 luni, ghid care îți va deschide ochii și te va ajuta să-ți construiești propria afacere în doar 6 luni.

Ce vei primii din partea noastră?

  • O listă cu idei de afaceri controversate, fiecare dintre ele cu strategii și plan de afaceri bine pus la punct
  • Informații detaliate și ajutor pas-cu-pas, te vom ghida de la început până vom îndeplinii profitul promis
  • Analiza de risc și de piață pentru ideea de afacere pe care o poți alege la început
  • Consultanță pe toata perioada
  • Ajutor privind luarea deciziilor ce pot decide sau influența afacerea
  • Sfaturi și informații juridice pentru domeniul ales

Modulul 1 – Cum să devii antreprenor

Atunci când ne gândim la un antreprenor, de obicei, ne gândim la patronul unui magazin sau la un meşteşugar. Uneori ne gândim şi la directorul unei întreprinderi cu puțini angajați, dar rareori la patronul unei companii cu peste 100 de angajați. Nu ne gândim niciodată la Bill Gates.

Fii primul, dar în același timp şi cel mai bun.

Principalul avantaj al întreprinzătorilor îl reprezintă ideile și dorința de a crea ceva care să aibă succes, proiectul fiind exclusiv al lor.

Ei dezvoltă ideea, trebuie să posede cunoștințele necesare, să-și investească propria creativitatea în succesul companiei și să înceapă să-şi realizeze visele. Antreprenorul trebuie să posede o multitudine de cunoștințe, abilități și competențe, dar și spirit de conducere, angajament, responsabilitate și dinamism.

✓ Ca antreprenor, puteţi alege cum, când și cu ce vă veţi ocupa,
✓ Veți putea aplica aceste cunoștințe și abilități în toate domeniile vieții,
✓ Vă veţi descurca mai ușor în anumite domenii de afaceri,
✓ Prin educație vi se se dezvoltă potențialul care reprezintă un element cheie al angajării și dezvoltării economice în întreaga lume.

Dacă doriţi să fiţi antreprenor, trebuie să aveţi o personalitate puternică, să fiţi perseverenţi şi persistenți, să aveți o atitudine şi imaginație dezvoltată, respect de sine, să fiți curioşi și foarte motivaţi.

Toţi antreprenorii au în comun pasiunea pentru ceea ce fac, pasiune pentru propriile idei și dorința de a le realiza pe piață. În plus, toți antreprenorii vor să-și controleze destinul și să nu le spună nimeni ce să facă.

Modulul 2 – Dezvoltarea planului de afaceri

Planul de afaceri este un instrument puternic ce nu ar trebui lipsească de la începutul niciunei afaceri. Acesta poate fi uşor adaptat pentru orice fel de afacere, iar utilitatea lui este la fel de importantă fie îţi deschizi o simigerie, fie începi o afacere în domeniul serviciilor.

Din păcate, mult prea puţine afaceri, mai ales mici, au un plan de afaceri în momentul în care demarează. Motivele invocate sunt multe: de la imposibilitatea previziunii diverselor aspecte legate de afacere până la inutilitatea totală sau lipsa cunoştinţelor necesare întocmirii unui plan de afaceri. De asemenea, de multe ori un plan de afaceri făcut prost, va avea rezultate în practică dezastruoase, contribuind la impresia colectivă un plan de afaceri este inutil.

În realitate, un plan de afaceri făcut reprezintă un important avantaj in momentul pornirii unei afaceri. Nu reprezintă un panaceu, nu este o garanţie a reuşitei şi nici nu este o reţetă bătută în cuie. În schimb, un plan de afaceri glisează în timp, odată cu evoluţia afacerii, se adaptează continuu şi reprezintă o harta pe care întreprinzătorul o urmăreşte pentru a vedea în orice moment, în ce situaţie se află. Un plan de afaceri este un instrument holistic, ce cuprinde afacerea în ansamblul sau şi îţi permite nu scapi din vedere toate elementele critice acele acesteia. Este adevărat, de multe ori previziunile nu pot fi îndeplinite cu acurateţe, însă un plan de afaceri te obligă iei în considerare multe aspecte înainte de a te lovi cu ele în cadrul afacerii, fiind luat pe nepregătite.

în care va realiza toate acestea. În cadrul cursului, veţi învăţa tot ceea ce trebuie să conţină un plan de afaceri: structura afacerii, descrierea produselor sau a serviciilor, cum să atrageţi utilizatorii, precum şi potenţialul de dezvoltare şi finanţele. Veţi afla totul despre noţiunea de plan de afaceri, despre importanţa lui pentru succesul unei companii moderne şi, nu în ultimul rând, despre competenţele necesare pentru o planificare strategică. Cursanţii se familiarizează de asemenea cu diferite exemple de planuri de afaceri şi cu metodologia de producere a planurilor de afaceri, astfel încât să poată pregăti propriul plan de afaceri în mod independent.

Modulul 3 – Marketing, fiscalizare și economie

Marketingul reprezintă una din marile „descoperiri” ale acestui secol, o ştiinţă ce a fost dezvoltată şi este utilizată (sau cel puţin aşa ne place să credem) în scopul unei mai armonioase dezvoltări economico-sociale a societăţii omeneşti. Totuşi, nu trebuie să considerăm că ştiinţa marketingului a apărut brusc, undeva la începutul secolului XX.

Cristalizarea experienţei economice dobândite de-a lungul a mai multe secole, de către societatea omenească, a condus, treptat, la conştientizarea unor elemente valoroase de teorie şi practică economică.

Astfel, se poate spune că marketingul nu a apărut brusc, ci a fost descoperit de firme la începutul acestui secol. Realitatea practică a depăşit la început ceea ce s-a reuşit în planul conceptualizării. Totuşi, treptat lucrurile s-au îndreptat ferm spre realizarea unui cadru conceptual clar pentru această ştiinţă.

Definirea marketingului , identificarea rolului acestuia în practică, reprezintă punctul de plecare în poziţionarea marketingului în cadrul familiei ştiinţelor economice. O primă definiţie a marketingului, ce trebuie avută în vedere, este cea realizată de Asociaţia Americană de Marketing (AMA) şi publicată prima dată în revista americană „Marketing News” în luna martie 1986:

Marketingul este procesul de planificare şi executare a activităţilor de concepere (a produsului – n.a.), stabilire a preţului, promovare şi distribuire a ideilor, bunurilor şi serviciilor, în scopul realizării unor schimburi care să satisfacă obiective individuale şi organizaţionale

Această definire a marketingului are câteva elemente care merită să fie menţionate:

  • include în sfera marketingului atât bunurile materiale cât şi serviciile
  • are în vedere şi marketingul din domeniile nelucrative (includerea ideilor chiar pe prima poziţie)
  • are în vedere toate elementele mixului de marketing (produs, preţ, distribuţie şi promovare).

Limita acestei definiţii este acela că nu are în vedere o adaptare a obiectivelor la „piaţa-ţintă” pe care o vizează schimburile preconizate. Tot din sfera „şcolii americane” provine şi definiţia dată de unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti de marketing, profesorul Philip Kotler, şi anume:

Marketingul reprezintă un proces social şi managerial prin care grupurile sau indivizii obţin ceea ce le trebuie sau îşi doresc prin crearea şi schimbul de produse ori valori cu alte grupuri şi indivizi”(Philip Kotler).

 

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Fii primul care adaugi o recenzie la „#Entrepreneur – Propriul business în 6 luni”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.