Home Uncategorized Top 3 tendințe de marketing pentru creșterea afacerii dvs.

Top 3 tendințe de marketing pentru creșterea afacerii dvs.

by admin
Lectură de: 4 minute

În natură, nu sunt cele mai puternice specii care supraviețuiesc, nici cele mai inteligente, ci cele care sunt cele mai adaptabile la schimbare. Aceasta este legea selecției naturale la locul de muncă și puteți vedea această lege la locul de muncă și în afaceri.

În calitate de antreprenor, trebuie să fiți dispus să vă îmbrățișați și să vă adaptați la schimbare, pentru a supraviețui și pentru a prospera. Schimbările în tehnologie, schimbările în dorințele și așteptările clienților dvs. și schimbările în concurența dvs. au toate potențialul de a vă șterge dacă nu sunteți atent. În loc să eviți schimbarea, este mai bine să te înfrunți în timp ce se întâmplă și să se adapteze în consecință.

Acum este un moment excelent de a construi o afacere în jurul expertizei tale

Acum este un moment minunat să fii antreprenor. Este, de asemenea, un moment bun pentru a construi o afacere prin împărtășirea expertizei dvs. cu alții (aka o afacere specializată).

În fiecare industrie, consumatorii caută informații pentru a le ajuta să rezolve o problemă sau să obțină un anumit rezultat. Acest lucru creează o oportunitate extraordinară pentru indivizi de a-și împacheta cunoștințele și expertiza greu de câștigat în produse, programe și servicii care pot fi vândute cu un profit.

transformation

Trend # 1: Construirea comunității

Din orice motiv, apariția social media a încurajat nenumărați antreprenori să se concentreze asupra a ceea ce este cu adevărat important. În loc să se concentreze pe crearea de produse și servicii excelente pentru clienții lor, aceștia au început să se concentreze asupra măsurilor de vanitate, cum ar fi numărul de adepți, plăceri, acțiuni și comentarii pe care le primesc pe profilurile lor de social media.

În calitate de antreprenor, nu aveți nevoie de milioane de oameni să știți cine sunteți pentru a construi o afacere de succes și cu siguranță nu aveți nevoie să deveniți un nume de uz casnic. Dacă nu construiți o marcă globală (gândiți-vă la Coca-Cola, Apple, Disney etc.), nu aveți nevoie de întreaga lume pentru a ști cine sunteți.

În loc să încerci să construiești o audiență masivă, treci accentul în a deveni lider al unei comunități într-o nișă specifică. Definiți-vă clienții ideali și construiți o comunitate pentru a interacționa, pentru a vă împărtăși idei, pentru a vă sprijini reciproc și pentru a vă contacta direct.

Facebook conduce tendința de a construi comunități online. La începutul anului 2018, Mark Zuckerberg a anunțat o schimbare semnificativă în modul în care vor afișa conținut în Feed-urile lor de știri. Mergând mai departe, Facebook va limita sever acoperirea organică a postărilor de pe paginile Facebook. În schimb, ele încurajează editorii să creeze interacțiuni semnificative și să construiască comunități.

Acele afaceri care au triburi puternice și au dezvoltat o comunitate reală vor străluci, iar cei care nu au acest lucru vor trebui să ajungă repede “. – Scott Oldford

Trend # 2: Prețuri premium

În ultimii câțiva ani, am urmărit o mulțime de antreprenori în stadiu incipient care încearcă să creeze ceea ce este adesea denumit “model de ascensiune” a produselor și serviciilor.

Cu modelul Înălțării, începeți să vindeți ceva ieftin (cum ar fi o carte sau un curs scurt), iar apoi vă atrageți clienții spre produse și servicii mai scumpe, cum ar fi coaching-ul, consultanța și evenimentele live. Iată cum poate arăta acest lucru:

pasted image 0

Nu spun că acest model nu mai funcționează. Având o gamă largă de produse și servicii pentru a oferi clienților dvs. lucrări foarte bune. De fapt, mulți dintre cei mai de succes clienți ai Thinkific oferă clienților lor mai multe (și uneori toate) aceste produse și servicii.

Trend # 3: experiența clienților

Mulți întreprinzători fac greșeala de a-și concentra majoritatea eforturilor asupra achiziționării de noi clienți, în detrimentul oferirii unei experiențe extraordinare acestor clienți. În consecință, mulți dintre clienții lor nu cumpără niciodată din nou de la ei și nu îi referă la alte persoane. Acest lucru creează un ciclu vicios (și scump!) În care antreprenorul trebuie să achiziționeze în permanență clienți noi pentru a rămâne în afaceri.

Top 3 Marketing Trends for Scaling Your Expert Business in 2018 | Thinkific

related posts

Leave a Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: